Selasa, 15 Julai 2014

PEJUANG AL-QASSAM DAN RAKYAT PALESTIN BERJUANG KERANA ALLAH.


Setelah 8 hari Gaza dihujani bom dan letupan yang telah mengakibatkan ratusan syuhada', ribuan kecederaan dan kemusnahan infrastruktur di wilayah yang dikepung ini, yidak nampak tanda bahawa pejuang al Qassam dan rakyat Palestin akan menyerah kalah.
Dr Zainur Rashid Zainuddin telah menambah 6 foto baru.
Regim Zionis akan terus berduka
Setelah 8 hari Gaza dihujani bom dan letupan yang telah mengakibatkan ratusan syuhada', ribuan kecederaan dan kemusnahan infrastruktur di wilayah yang dikepung ini, tidak nampak tanda bahawa barisan pejuang al Qassam dan rakyat Palestin yang menyokongnya akan menyerah kalah.
Rejim Zionis yang menyerang angkuh bersama kecanggihan peralatan perang pula kelihatan masih berbelah bagi dalam membuat keputusan. Adakah boleh diteruskan dengan serangan darat atau pun mengemis untuk gencatan senjata yang tentunya memalukan maruah mereka yang mempunya bala tentera yang tercanggih di Timur Tengah dan yang ke-5 di dunia..
Briged al Qassam terbukti telah mampu melakukan pelbagai kejutan demi kejutan yang menggerunkan pihak tentera Zionis yang telah cuba menghancurkan pertahanan umat Islam di Gaza sejak sekian lamanya.
Di antara kejutan daripada Briged al Qassam adalah :
1- Kemampuan skuad Komando Amfibia al Qassam masuk ke wilayah terjajah 'Israel' dan berperang secara terbuka dengan IDF sehingga berjaya membunuh beberapa tentera IDF dan mencolek seorang daripada anggotanya.
2- Kalau dulunya roket M-75 al Qassam berjaya sampai sehingga 70-75 km ke wilayah terjajah 'Israel, kini Eoket R-160 pula telah berjaya sampai ke Haifa yang merupakan bandar Israel yang paling utara. Ini bererti tiada lagi tempat yang selamat untuk mereka melainkan dengan cabut ke luar negara yang lain.
3-Briged ak Qassam melakukan kejutan lagi setelah mampu melancarkan 3 jenis Drone iaitu :
Drone Abaabeel 1a - untuk mengintip
Drone Abaabeel 1b - untuk menembak
Drone Abaabeel 1c - untuk menyerang
4- Briged al Qassam baru-baru ini telah berjaya menggodam sistem media TV Israel dan lapangan terbang Ben Gurion sehingga mengejutkan keseluruhan masyarakat penjajah.
5- Al Qassam juga hebat bermain dengan perang psikologi dengan mencipta dan mewar-warkan lagu perangi terhadap Zionis Israel di dalam bahasa Hebrew.
6- Al Qassam telah bertekad akan meneruskan perjuangan sehingga rejim Zionis dan sekutu antarabangsanya memenuhi syarat-syarat yang tertentu atau mereka mesti bersedia dengan beberapa kejutan yang lain.
Sampai bila rejim Zionis akan terus berduka ?
Semoga diberikan kemenangan kepada pendokong kebenaran dan bumi Ambiya ini akan dibebaskan caripada cengkaman musuh durjana. Semoga pencinta kebaikan di Tanar Air Malaysia dan di seluruh dunia terus konsisten membantu yang terbaik untuk mereka di sana dan juga umat di seantero dunia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan