Selasa, 22 April 2014

RANCANGAN JAHAT YAHUDI SEBAR AIDS MELALUI TUALA WANITA,SESUNGGUHNYA MEREKA INI MUSUH YG NYATA.

Rancangan Jahat Yahudi Sebar Aids Melalui Tuala Wanita Tersebar Di Facebook

 howtomakeslipperswithwhm.jpg (500×375)

Penyebaran berita yang dianggap palsu ini sudah bermula sejak tahun 2001 lagi seperti dilaporkan media antarabangsa.
Hakikatnya menurut saintis virus Aids HIV tidak boleh hidup diluar badan manusia lebih dari 48 jam. Jelasnya penyebaran berita ini bertujuan memburukan Israel dan sabotaj produk yg disokong negara yahudi tersebut.
Times Higher Education UK : Pihak berkuasa kesihatan Nigeria memusnahkan beribu-ribu sampel tuala wanita diagihkan secara percuma kepada pelajar kerana dakwaan palsu oleh fundamentalis Islam bahawa mereka telah tercemar dengan virus HIV.
Keputusan itu diikuti panggilan oleh penasihat khas kepada presiden hal ehwal wanita untuk siasatan dakwaan bahawa pelajar di timur laut University of Maiduguri telah mengalami ruam dan gatal-gatal. Salah satu punca mungkin telah dianggap sebagai penggunaan pad tersebut, yang dikeluarkan oleh Procter & Gamble.
Titi Ajanaku menulis kepada Institut Penyelidikan dan Pembangunan Farmasi Nigeria mendakwa bahawa ujian yang dijalankan oleh Hospital Besar Maiduguri “pada sampel pad diedarkan percuma kepada mahasiswa Universiti Maiduguri oleh ejen-ejen firma itu telah mendedahkan bahawa pad dipenuhi dengan virus HIV “.
Agensi Dadah Kebangsaan bagi Pentadbiran Makanan dan mengarahkan lebih banyak ujian serta-merta, dimana terbukti tidak ada sebarang kontaminasi apapun sepertimana ruam dan gatal-gatal yang dialami sesetengah pelajar adalah dari bekalan air yang tidak dirawat.
Pro-Palestin kumpulan fundamentalis Islam dituduh sengaja memulakan kempen memburuk-burukkan terhadap pengilang multinasional yang berpangkalan di AS kerana mereka percaya syarikat-syarikat Amerika membiayai Israel.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan